Monday 28 May 2012

Terima Kasih Allah ♥


Assalamualaikum W.B.T :)

Firstly, nak say terima kasih kat Allah sebab sampai ke hari ni, syukur Alhamdulillah aku still lagi bernafas.
Even aku susah macam mana Allah tetap ada dengan aku untuk dengar apa yang aku nak sampaikan dalam setiap doa yang aku pohon.
Insyaallah Allah akan tolong cuma kita tak nampak macam mana Dia tolong kita.


Secondly,
Terima kasih Allah sebab kurniakan aku sebuah keluarga yang bahagia.
Aku tak mintak keluarga yang besar, kaya raya, etc.
Just mintak keluarga yang kaya dengan kasih sayang, amal ibadah and sempurna didikan nya dalam membentuk aku and adik beradik aku yang lain.
Orang cakap susah dahulu senang kemudian.
Insyallah suatu hari nanti aku and adik beradik aku yang lain dapat balas balik jasa mak ayah kami selama mendidik kami hingga besar.



Thirdly,
Terima kasih Allah kerana kurniakan aku seorang insan yang boleh membentuk aku untuk menjadi seorang yg berguna dan menjadi insan yg berjaya suatu hari nanti.
Insan ni lah yg banyak mengubah aku dari sorang yg degil sampai lah jadi orang yang dengar kata.
Aku tak perlu yang sempurna mukanya, cukuplah sedap mata memandang dan yg boleh jaga aku sampai akhir hayat nantii.
Amin Ya Rabbal Alamin :)



Lastly,
Terima kasih Allah kurniakan aku sahabat yang baik perangainya, sentiasa faham keadaan aku dalam aku susah senang.
Sumpah, dalam hidup aku belum ada kawan aku yang baik macam ni and pandai buat aku tersenyum setiap masa.
Ya Allah, jangan lah kau jauhkan kami semua.
Sesungguhnya aku tak boleh tanpa diorang Ya Allah.
Dear Nurul Ain, Nur Syazana, Syazwani, Siti Nor Hidayah, Siti Hanima.
Awak semua sahabat saya sampai akhir jannah ♥

Love Always,
Nur Amirahuda ♥
Terima kasih

1 comment: