Monday 31 December 2012

Kerja :D

Hai Assalamualaikum semua :)Harini, 31 Disember 2012, bermulalah kehidupanku sebagai seorang admin clerk di IT Plaza Skudai Parade office. Hmm, kerja jadi kerani ni so far so good la. First day kerja, biasalah semuanya serba tak tahu. Tapi aku terus belajar dan terus belajar and In Shaa Allah lama lama nanti aku akan biasa dengan kerja ni semua. Masuk kerja pukul 9.00 pagi and balik pukul 6.30. Semua tu depend on my duty. Kalau ada kerja kat site, aku terpaksa stay office sampai document yang HQ nak aku dah completekan. Macam harini dapat balik pukul 6.00 petang sebab kerja takda. So, balik rumah lepak la, hihi :DMalam ni dah masuk tahun baru and genaplah umur aku 20 tahun. Tak dapat nak celeb kat mana mana tempat, stay rumah je lah yang mampu. Esok off day and aku tak sure mana tempat aku nak tuju. Maybe duduk rumah, maybe keluar jalan jalan. Semuanya maybe.

Cukup setakat ni entry untuk malam ni. Just nak bagitahu macam mana kerja aku, hehe :D Btw, Happy New Year semua nya. Hope tahun 2013 lebih baik dari tahun 2012. Azam aku tahun 2013 ni nak ubah ke arah yang lebih baik and lebih matang. In Shaa Allah :)

Terima kasih

No comments:

Post a Comment