Saturday 21 April 2012

Beronok ronok :D


Assalamualaikum and night to all stalkers :)
Fitrah bagi setiap couple yg inginkan restu dari setiap ahli family tak kira dari sblh lelaki or perempuan.
Sama dgn aku, nak sangat restu dari sebelah lelaki tp apakan daya.
Naluri sorang ibu nak yg terbaik untuk anak sulung dia.
Tapi nih tak bermakna aku kena give up and cari org lain untuk jadi suami aku.
TAK! And takan sesekali aku give up atas sebab-2 nih.
Kata orang, kalau kita nak kan something dlm hidup kita, kita kena berusaha and try jadi yg terbaik kat depan mata orang yg kita suka tuh.
Alhamdulillah, aku and dia tak pernah timbulkan isu nih tapi dia ada pesan dgn aku sabar lah and try untuk ambik hati ibu.
Ye, selagi ibu tak suka aku selagi tuh aku akan terus berusaha and aku akan buktikan kat family dia yg aku akan jadi wife yg terbaik untuk anak sulung dia :)

Alhamdulillah, bagi pihak family aku semua senang hati dengan kehadiran si dia dalam family aku.
Maybe sebab kematangan dia yg buatkan semua org senang dengan dia.
Aku ikut suka bila semua okay dengan dia and berharap aku akan kekal dengan dia.
Macam-2 dugaan yg kitorang dah lalui sesama and sekarang kitorang tetap bersama.
Mak, ayah, and semua.
Dia lah yg akan jadi menantu mak and ayah suatu hari nanti. Kita takan terima sesiapa dalam hidup kita kecuali dia sorang.

Lastly, harapan yang tinggi aku letak kat hubungan nihh. Semoga hubungan nih kekal hingga akhir jannah :)
Terima kasih

No comments:

Post a Comment